دوره ی سال حرفه ای

دوره ی سال حرفه ای

دوره ی جامع سال حرفه ای

 

برای ثبت نام در دوره اینجا کلیک کنید.

 

یکی از مهمترین کارهایی که در پایان هرسال و در ابتدای سال جدید انجام میشه، اینه که بررسی کنیم چه برما در سال قبل گذشته و چه کاری میخوایم تو سال جدید انجام بدیم. سالهای خیلی زیاده که افراد با روش های مختلف این کار رو انجام میدن، اما درصد بالایی از افراد به موفقیت های خاصی تو این زمینه نمیرسن. یعنی یا برنامه به درستی نمیتونن بریزن و یا در انجام برنامه دچار مشکل میشن و بعد از مدت کوتاهی متوقف میشن.

واقعیتش اینه که خیلی از این برنامه ریزی با عدم شناخت شخص ا خودش انجام میشه. یعنی شخص اصلا نمیدونه کیه و چه ویژگی هایی داره، چه توانایی هایی داره بعد شروع میکنه به برنامه ریزی و هدف گذاری های گاها غیر اصولی که در نهایت منجر به شکست و ناامیدی میشه.

اینکه شخص اول در مورد خودش به آگاهی برسه و بعد شروع کنه به برنامه ریزی خیلی میتونه موثر باشه و کمک بکنه که برنامه ی درست تری ریخته بشه. بناباین خودآگاهی و شناخت خود خیلی میتونه موثر باشه. دوره ی اول موجود در دوره ی جامع سال حرفه ای خودآگاهی هست که بصورت کامل در مورد آگاهی و معنای زندگی مفصل صحبت شده و بعد از گذروندن این دوره شخص به راحتی میتونه از خودش و تواناییهاشو ویزگی هاش صحبت کنه،به احساس ارزشمندی خودش برسه و در عین حال ارزش و رسالت خودش تو زندگی رو پیدا کنه تا بتونه آدم مفید تر و بهتری برای جامعه باشه و از جایی که قرار داره لذت ببره.

 

برای ثبت نام در دوره اینجا کلیک کنید.

زمانیکه با شناخت از خود رسیدیم حالا می تونیم بشینیم هدف گذاری کنیم. البته هدف گذاری اصولی. خیلی از برنامه های هدف گذاری از اونجایی منطقی نوشته میشن نمی تونن برای انسانی که احساسی هستند مفید باشه. انسان یه موجود احساسی هست و تمایلاتی داره. بنابریان روش هایی مثل روش smart  خیلی نمی تونه موثر باشه. در این دوره سعی شده بر مبنای روش های علمی و درست و مناسب بشر هدف گذاری مطرح بشه و به راحتی اجرا بشه.

دوره ی برنامه ریزی

 

یکی از مشکلاتی که ما داریم اینه که نمیدونیم چه جوری برنامه ریزی کنیم. روش های مختلفی برای برنامه ریزی وجود داره که ما باید بدوینم.

یکی از مهمترین کاهایی که تو برنامه ریزی باید انجام بدیم اینه که بدونیم چه کارهایی رو باید تو برنامه ریزی قرار بدیم. یا اینکه اگ برنامه ای رو نتونستیم انجام بدیم چیکارش کنیم. یا اینکه دسته بندی برنامه هامون به چه صورتی باشه. همه ی اینا تو دوره برنامه ریزی کامل توضیح داده میشه.

اقدام

 

همه ی کارایی که تا حالا در موردش فکر کردیم و برنامه ریزی،بدون مرحله ی اقدام خیلی به کارمون نمیاد. اقدام مرحله ایه که به همه ی تلاش هامون نتیجه میده. خیلی از آدمها تو این مرحله مشکل دارن و نمی تونن به درستی اقدام کنن. تو دوره ی اقدام روشهای متنوعی رو برای آسون کردن اقدام بیان کردیم که خیلی میتونه مفید باشه.

 

 

برای ثبت نام در دوره اینجا کلیک کنید.

 

مدرس دوره کیه؟

 

موسس و مدیر عامل موسسه ی پارسیان پیشرو تهران

موسس آکادمی مدیر حرفه ای

12 سال سابقه مدیریت موسسات آموزشی

14 سال سابقه تدریس 

4 سال سابقه معاونت مدارس خاص

کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی

دانشجوی DBA دکتری کسب و کار دانشگاه تهران

دانشجوی کوچینگ حرفه ای آکادمی FCA انگلستان

مربی مهارت های زندگی

مدرس و مربی رفتار شناسی با مدل جهانی دیسک

مدرس استعدادیابی نقاط قوت به روش جهانی کلیفتون

اجرای برنامه رادیویی از رادیو اقتصاد

مدرس ده ها دوره ی مهارت های زندگی

مدرس دوره های تربیت مدرس

نویسنده کتاب آشتی با درون

 

 

اطلاعات دوره:

بصورت ویدیویی و دانلودی

پکیج 4 دوره ای شامل دوره های: خودآگاهی،هدفگذاری،برنامه ریزی و اقدام

 

 

برای ثبت نام در دوره اینجا کلیک کنید.

 

 

قیمت اصلی دوره 

 

780 هزار تومان

 

الان با 50درصد تخفیف

 

فقط 390 هزار تومان

 

 

780000​​​​​​

 

 

390000

تگ‌ها
اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید